No school today.


Canon EOS 550D / 55-250 mm objektiv. Stativ och självutlösare.

Yellow !

Här sitter jag, kl 22:30, en Måndag kväll och sitter och myser vid datorn !
Sitter o spelar wow o pratar med älskling och Alex i skype :)
Det blev dock ingen skola idag för min del ...för min förbannade mobil vägrade att ringa den
tiden som jag hade satt på ... Skitkul osv. Fick värsta damprycket på mobilen imorse..

Men nu kanske jag ska berätta om något mer intressant !
Att i fredags, som sagt, så kom ju mina kamera grejer :D
Och jag kastade mig direkt på dom när jag kom hem igår!
Testade först lite smått med Close-up filtret, och det är som vissa säger, rätt svårt att
fokusera med :c man kan liksom inte dra ut objektivet så mycket, för annars går det inte att
fokusera alls typ c: Men annars vare najs ! Ska testa det lite mer i morgon,
vi får hoppas att det är bättre väder imorgon... Så att jag kan gå ut och testa Close-up filtret :)
Dock så ska det tydligen vara klass 1 varning på vädret imorgon, storm och grejer.. usch!
Men aja, ni märker om jag lägger upp bilder ;)
Och såklart så testade jag ju även Refläxskärmen på en typ vit plastblomma som vi har i köket,  jag tog självklart För och Efter bild, och det blev ju såklart ett förbättrat resultat med Refläxskärmen !
Som sagt, ska testa det oxå imorgon, om vädret tillåter c:


Nu ska jag gå ner och hämta cola ((:

Bye ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0