Hemkommen efter IKEA-besök

Hej alla glada (ni andra är också "hej:ade" hit, faktiskt :D)! 
Jag är nyss hemkommen från en av Sveriges absoluta stoltheter - IKEA. Har spenderat en lång, trevlig dag där med familjen minus lillebror, som gick väldigt fort. Har fått myket insipration, drömt mig bort, upptäckt lite nya saker samt ätit underbart god mat i restaurangen :3
[NU ÄR DET JU SÅ DÅ ATT DET VAR GANSKA LÄNGE SEN JAG KOM HEM FRÅN IKEA, DET ÄR BARA DET ATT DET TAR HUNDRA ÅR FÖR MIG ATT GÖRA ETT BLOGGINLÄGG, KOLLA IGENOM FACEBOOK, REDIGERA BILDER M.M.]

Hahah, bild på maten:
XD Mums!



Efter sen kväll igår och heldag på IKEA är jag SKiiiiiiiiiiTTRÖTT .___.' Men jag tänker fasen inte gå och lägga mig än - det är ju lördag ;)

Kvällen bjuder väl på lättare kvällsmat av något slag, TV-tittande i form av ... något, filmtittande på datorn; om det blir "Hur många lingon finns det i världen" igen, fast med mor & far, eller någon annan film vet jag inte. Men vi hittar på något :)

Nu håller mor på och tjatar om "60-tvätt - nu. Blomman - nu"  -.-' Så nu måste jag gå och fixa med det också... Aldrig en lugn stund - eh, nej? Och om någon undrar vad det är för blomma jag pratar om så är det en som stod i mitt fönster men som råkade ramla ut och gå sönder, som jag nu måste gå och slänga på komposten :___:
Ha en bra kväll, alla!

Bilder från dagen.



Lovisa - min syster - och jag hittade en "Safe-Zone" ute på parkeringen där det var obehagligt många bilar.



Jag <3 IKEA, ja.



Garderobsdrömmar. Så ser det ut vid entrén just nu.



Maskroslampan. i like.



Syster tog kortet - jag försökte förbättra det lite. 
Detta är IKEA:s absolut sntggaste rum, tycker jag faktiskt! Inte för att jag skulle vilja ha rummet, det är ju inte direkt ett killrum, men snyggt är det! Alla småsaker och möbler som står i det där rummet passar verkligen in och är snygga. Coolt med allt det blanka. Jag gillar inredning, ja :d



Syster provar en fåtölj.



Tillslut dök även Felicia upp bland gardinerna :)

Samsung Jét. Alla bilder är alltså tagna med mobilkamera och därför är kvaliten låg. Men jag orkade inte dra med mig systemkameran in på IKEA - det skulle ha sett konstigt ut. Så vi får nöja oss.

/Albin

Kommentarer
Postat av: Lotass

Snygg tjej i fåtöljen!

2011-09-04 @ 15:57:05
URL: http://lovisawilhelmsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0