Flyttning, idrott och musik

Tjohejsan! Han på bilden här ketchupPunkt Som för övrigt har varit förbaskat trött och övertrött hela da'n!

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN OSV.

Jo, jag tänkte att ju alltid kunde slänga ihop ett litet blogginlägg nu när jag ändå inte har något bättre för mig. Sitter nämligen i skolans bibliotek och väntar på fyrabussen (den avgår ca 20 över fyra) - missade nämligen trebuss som jag annars skulle ha tagit p.g.a. att veckans idrottslektion befann sig långt bort, utomhus .___. I regnet. Ja, det regnade inte fasansfullt mycket direkt, men det duggade och småregnade iallafall och skogen var blöt. Uppgiften var att på valfritt sätt - gå/jogga/springa - ta sig runt längs en stig. Jag, Johanna, Emelie & Lejla kom garanterat sist till platsen, och jag & Emelie kom drygt tio minuter "för sent" i "mål"... ANledning till att vi alla blev försenade till själva lektionen/platsen var att det kom ett tåg. Eller snarare >inte< kom ett tåg - men bommarna fälldes ner ändå. Sedan fälldes de upp för att strax efteråt fällas ner igen, och då kom tåget. Knäppt.

Sen att jag & Emelie kom sist beror på att vi blev extremt slutkörda, det var lååångt, och för att Emelie inte är en gepard :))) Dessutom skedde något totalt randomiserat: Jag sprang in i, höll jag på att säga, Felicias storasyster Linda som vi ska sova över hos på lördag - mitt i ingenstans i skogen liksom! 8D Det visade sig dock att hon inte bodde i närheten. Visste inte jag... :c Men det gjorde inget att vi drog över lite på tiden, så det är inte att tjafsa om. I vilket fall hade jag inte en chans att hinna med bussen, så jag drog tillbax till skolan för att gå på dass, dricka vatten (det både regnar och är kvavt - fatta vad jobbigt det var att ha idrott!) och invänta nästa buss.

Så just nu kollar jag Facebook, bloggar och lyssnar på bra musik - David Guettas nya album ;)
Yeaaaah!
Och just det; jag & Felicia har planerat och typ bestämt att när vi tagit reda på hur man gör ska vi flytta bloggen till devote.se istället, då vi tycker att det verkar vara en bättre bloggportal. Men vi säger till när det blir och så :) Stay tuned!


Webcam / HP skoldator
/Albin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0