En förkyld Felicia, inte okej!




Hejhej !

Tobbe kom ju hit förra fredagen, som ni kanske vet ?
Och han var lite småförkyld o sen blev det värre, så han fick stanna (:
Sen denna måndagen så vare min tur! Hade blivit smittad av Tobbe basiller !
Så nu är jag oxå sjuk, Tobbe är fortfarande kvar o åker på fredag :]
Skönt att man har en pojkvän som tar hand o skämmer bort än ibland ;)

Vi får hoppas iallafall att jag blir bättre till lördag, eftersom att jag o albin ska till min
syster på lördag.. Som albin nämnde i det förra inlägget :)
Då blire mycket bilder på bloggen, vi kommer dokumentera den dagen så
mycket vi kan !
Ska nog ta med mig datorn osv så att vi kan lägga in bilderna på
på bloggen och skiva lite (:

haha, sitter btw och läser / kollar lite på Emochan.org, som är en svensk sida.
Det är en sida som man kan snacka skit om folk anonymt c:
Vissa lägger upp helt sjuka, äckliga bilder på andra.. utan att dom vet om de... rätt cp.
Fast, dock så äre rätt kul att sitta och läsa på vad folk skriver osv x)


Påtal om fåglar ...
(som albin brukar säga)

Så ska jag fotografera Daniel Elaz, en rappare som jag känner, som då bor
här o lilla Nybble !
Ska fotografera bilder på honom till hans skiva, så bilder och länk på honom kommer
inom snar framtid :)
Vi ska bara bestämma dag, tid osv osv.

Nog om de !
Nu ska jag gå o ta mer medicin ((:

Alvedon in my <3

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0