Ändrade planer, förbaskat!





Hejhej på er alla glada !

Sitter just nu på bussen hem till Kristinhamn igen, från att ha varit hos älsklingen i Stochkolm (:
Super mysig helg/vecka må jag säga!
Och då måste ni då undra "Skulle inte Felicia och Albin vara hos Felicias syser ihelgen? :o "
Men icke .. Albin blev nämligen oxå förkyld, så jag bestämde mig för att åka med älskling hem istället !
Busigt av mig (:
Dock så smsade albin sen typ i fredags att han mådde bättre osv o att han var tillräckligt frisk för att kunna sova över hos Linda .. :c  aja! Vi får ta de en annan gång helt enkelt.

Haha, och btw .. om nu undrar varför jag lägger upp en bild på käraste,
underbaraste Lady Gaga så är det för att jag sitter och lyssnar på henne på spotify, just i detta nuet! ;)

Min helg har varit mycket mysig och slapp !
Igår så åt jag o Tobbe kebabtallrik, det var mumma de !
Och så har vi ju såklart suttit och spelat wow ;)
Fick btw låna med mig älsklingens laptop hem, så att jag kan spela hemma..
Eftersom att jag liksom inte har Wow hemma, tyvärr.. min dator är för dålig för de,
så det skulle lagga en aning!
Och om ni undrar så har han ju sin stationära, så att ni inte tror att han blir utan dator ;)

Åhhh !
BTW !
Mina nya kamera grejer har kommit !!  Dom kom i fredags, REDAN!
Det gick väldigt fort må jag säga!
Så nu ligger två st paket hemma och väntar på mig, åh!
Ska ofc testa dom direkt när jag kommer hem :D
Mycket intressant och roligt ska det bli iaf (:


Om jag inte har berättat de, vilket jag inte tror att jag har..
Så ska jag, Felicia och kanske albin ska vara med, - har dock inte diskuterat de med honom än, men han får väl fundera på förslaget när han läser detta -  att fotografera Elaz, en rätt så nära vän till mig som ska göra skiva, han rappar. (:
Då ska jag - kanske albin - fotografera honom, o  han ska ha bilderna som skivomslag osv :D
Så det är jätte awesome, verkligen!
Det blir nog antagligen till veckan isåfall :)
Bilderna kommer Såklart upp på bloggen, och även en länk där ni kan hitta Elaz låtar !
Men du albin, tänk på saken och smsa mig sen ;)

Nu ska jag kolla på film och kolla Fb !

Hejsvejs !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0