Albin, muffins och en fotopromenad.

Hejhej på er !

Idag så "tvingade" jag albin att komma hem till mig o äta lite muffins, och sedan ta en fotopromenad (:
Det var lika trevligt som det är varje gång vi tar en fotopromenad, det var albins idé denna gången.
Vi hittade väl rätt mycket att ta kort på, I guess c:
Dock så hade albins kamera inget batteri kvar efter ett ha tagit några kort, så dessa bilder jag lägger upp är dom jag har tagit.. Så får han lägga upp sina bilder själv, i sinomtid (:
Som sagt, här kommer det lite foton från dagen :)
Enjoy !





Våra "linser" ledde oss mot Säby Allhén (stavas?) , en herrgård, alltså ;)

Canon EOS 550D / 55-250 mm



En koncentread albin tar kort ;)

Canon EOS 550D / 55-250 mm




Hösten börjar närma sig allt mer och mer.

Canon EOS 550D / 55-250 mm



Chained, for life ..

Canon EOS 550D / 55-250 mm



Chained, for life ..

Canon EOS 550D / 55-250 mm


Chained, for life ..

Canon EOS 550D / 55-250 mm





Chained, for life ..
Canon EOS 550D / 55-250 mm



Two paths to choose..




Two paths to choose..



The camera is what we live for..


The time comes for beauty..


Canon EOS 550D / 55-250 mm

The time comes for beauty..


Canon EOS 550D / 55-250 mm

The time comes for beauty..


Canon EOS 550D / 55-250 mm

Remember this time ..

Canon EOS 550D / 55-250 mm

Hösten smyger sig fram genom sommarens varma luft ..
Canon EOS 550D / 55-250 mm


Vi hittade en mysig labyrint, dock så vågade jag inte gå in i den..
Pga mitt extremt dåliga lokalsinne så skulle jag aldrig ha kommit ut,
och då skulle jag har varit tvungen att bo där .. Och det vill vi ju inte! c:
;)

Canon EOS 550D / 55-250 mm


Heroic posé !


Canon EOS 550D / 55-250 mm

Haha, ska tvinga albin att ha denna som profil bild på facebook!
Det ser ut som om att han inte är i själva labyrinten, utan sitter i en buske eller nåt 8D
Vacker bild är de iallafall, må jag säga!


Canon EOS 550D / 55-250 mm

Shakin' Hands..

(och nej, bilden är inte upp-och-ned.. det är händerna
som är sådanna på huset)


Canon EOS 550D / 55-250 mm

Shakin' Hands..


Canon EOS 550D / 55-250 mm


Canon EOS 550D / 18-55 mm (orginal)

Jag räddade en liten groda från att bli nertramad av Jätten Albin!
Dock så hann han trampa på honom, men inte hårt, inte så att han blev skadad eller så c:
Han blev nog bara lite rädd o chockad, skulle jag oxå bli om jag höll på att bli mosad !
Själv tycker jag att grodor är söta, dock så när jag skulle "pussa" honom så var jag rädd
att han skulle hoppa upp i facet på mig ! Så albin var tvungen att vara snabb med kameran ;)

Nu ska jag och tobbe sova !
Tack för mig denna gången (:

Puts och krom
Felicia c:






Kommentarer
Postat av: Felicia97

Snygga bilder! :D

2011-09-05 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0