Nästsista dag på jobbet.









Jag och albin har haft en trevlig men rätt jobbign dag idag på jobbet -  fast man ska väl inte klaga, det var ju endå nästsista dagen idag 8D
Och det ska bli så gött att vakna imorgon bitti och känna att det är sista dagen, tjoho ! :D Felicia och albin är happy face :D
Dock så kommer vi nog sakna frukosten och lunchen i servicehuset, med kortspel, Ballerina kladdkaka, kaffe - allmänt myspys helt enkelt :)
Men det känns jädrigt gött att man tjänar rätt bra med pengar iaf, ca 8900 c:
Både jag och albin kan iallafall hålla med om att vi har haft mycket roliga stunder, mycket skratt osv !
Ett gott skratt förlänger livet säger man ju, då kommer nog jag och albin leva i evighet .. höhö 8)

Jag var ute och fotoade idag efter jobbet, dock så var ju inte albin med .. eftersom att han inte skulle sova över hos mig en natt till :c Och så är jag tvungen att skriva ett blogginlägg helt själv !
Synd om mig :c
Men vi lovar att vi ska blogga mer tillsammans o ta mer bilder tillsammans, för det är ju inte BARA jag direk som ska lägga upp bilder :o
Och så kommer vi säkert göra någon fotovideo eller nåt, som kommer då att komma upp på Youtube. Men det hör vi av oss om lite senare (:

En av bilderna som jag tog idag får ni se idag iallafall, mer bilder kommer imorgon. För jag måste lägga mig nu, det är ju som sagt sistadagen på jobbet imorgon.
Plus att jag ska åka till Tobbe imorgon, så det blir en lååång dag !


Bye ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0